Oslo-Goten-AkkeBrygge-Gabbi-Cava-Havet- SÅSKÖJ

Jag och Goten drog till Oslo och hälsade på Gabbi =)=)=) Här kommer lite bilder från våran trip, som fan var det bästa jag gjort på länge!

Jag har precis målat mina naglar inne i ett shoppingcenter.. fick panik när dom inte var fina;)

Jackan jag har på mig är den som jag köpte på loppisen.. vad tycks???

Det regnade lite...

'

Men vi var glada endå =)

Herbern Marina, här hänger vi.. Gabbis jobb!!

Sjukt goda musslor, vad annars med Anton i köket =)

Vi sitter och har det gött, några sekunder efter bilden lyckas jag på något sett hälla hela mitt glas i ansiktet, sånt händer bara mig, men vi fick oss ett gott skratt iallafall.. trots att det var pinit klockan 15.00 på Gabbis jobb. Stöket från Götet är på besök =)

En riktigt go förfest hos Viktor och Nordan. Här dricks det Cava. Robert skulle öppna flaskan och det bara small av, så ska de va!

Laddar inför 20års jubileum på Gabbis jobb och sjukt glada att det slutat regna. No worries this weekend.

Viktor och Nordan.

Vi tar en taxi, allt annat är för segt. Taxi - I love you. (Robert är taggad)

Framme, nu kör vi!!

Sjukt skön bartender!!! ;)

Riktigt go kväll.. =)

 

Day 2...

Börjar dagen med att gå (ta en taxi) till Akke Brygge (var annars?) och äta Pizza. Mysigt=)

Massa gött snack blev det som vanligt med dom här killarna.. lite Rosé på det också. Sen var Robert tvungen att åka hem till Sverige och knega =(

Jag och Gabbi hade myskväll så som bara vi kan =)

Sweet, i know!

Myskvällen fick vara i två timmar sen var det dags för stan igen=)

Mötte upp Johan och Fredrik och gick till "Åpen Bar" =)=)

Jag dricker en öl.. bildbevis. Drack iallafall några klunkar....

Klockan 04.00 gick vi och la oss, skulle upp klockan 08.00 HOAHOA! De e gött. Gabbi skulle jobba, fick precis ett sms av henne att hon slutade nu...stackaren!!! ;)

 

Helgen har verkligen varit grym. Så skönt att komma iväg lite och tänka på annat, det bästa som kunde hända just nu. Tror att jag är lite förälskad i Oslo.. iallafall Akke Brygge =)

Åh vilka goa dagar =) Måste göras om snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sååå kul att du kom! :) Längtar redan till nästa gång! Oahoah!!

2010-05-18 @ 23:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0