Uppe med tuppen och ont i magen som en gnu.

Har tagit en kokhet dusch och gjort en inpackning på mitt stackars hår. Ska precis dricka lite fil (dofilus) och hoppas att bakterierna hjälper min mage. Tror inte min kropp vill ha dom tabletterna jag äter längre. Känns som det blöder i magen men det hoppas jag verkligen inte att det gör. Var tvungen att kolla när jag gick på toa förut....No blood so far. Fräsch jag är.

 

Jaja.. dags att hämta filen, duntäcket och min favvo-mega-kudde från Indiska, hitta en bra film och vila. Sen ska jag på fotmassage med mamma.

 

Hej


Kommentarer
Postat av: lacke

Lägg bajset i ett durkslag och sila genom att spola vatten på det så kanske du hittar maskar :D

2010-05-12 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0