Tjofadderittan

Hello... idag har jag och mormor varit på Nossebromarknad.. gjorde inga fynd men handlade lite i Erikssons Chark.. Svenskt gott kött från vischan. Såg väldigt mycket roligt folk idag... inte så men ibland undrar man om det blir lite inavel på landet alltså... så mycket "speciella" människor har jag inte sett på en och samma plats på väldigt länge.. sen sist jag var i någon kristen liten by.....;););) (långared, östadkulle m.m) ;);)

 

Iallafall så träffade vi Ingela och Louise, det var jätteroligt, vi fikade och busade med Emelinn och Anton, mina kusinbarn..så söta=)

 

Min mormor klagar på att jag stavar så mycket fel på min blogg... tex shalgrenska... som stavas Sahlgrenska... Im sorry!!!! Tror ni förstår ändå... ;)

 

Nu ska jag lägga mig på soffan och sova..är så trött!!!!!! Kramiz bananiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0