SHAKE THAT ASS

Jag kan meddela att här blev det inget sovande på någon soffa.....

Istället blev det helt galet röj... fick flötattack efter att ha ätit entrecote med beasås till middag tidigare idag.. Har nu precis avslutat ett helt galet danspass med mig själv.. har dansat runt i vardagsrummet i 45 min.. jag har skakat varenda kroppsdel 1000 gånger om som en galning. Ibland undrar jag om det bara är jag som får för mig sånt här???? Men tror faktist att alla har en liten knasboll innom sig..vad tror ni?

 

EMILIES TRÄNINGSPASS!!!! INSTRUKTIONER!!!!!!!!!!!!!!!!

FÖRBREDELSER: SLÄNG AV DIG JEANSEN SÅ DU STÅR I TROSOR OCH T-SHIRT.. INGET FÅR VARA OBEKVÄMT, SKAFFA AS BRA HÖGTALARE SÅ DET DUNKAR I VÄGGARNA.

1 SÄTT PÅ AS BRA MUSIK MED SNABB TAKT

2 HÖJ VOLYMEN OCH GÖR 40 SITUPS

3 SKAKA ALLA KROPPSDELAR SOM FINNS DUBBELT SÅ SNABBT SOM TAKTEN I MUSIKEN

4 DANSA SÅ SNYGGT SOM BARA DU KAN, SLUTA KÄNN DIG GALEN OCH PINSAM.. DET GÅR ÖVER OM 10 MINUTER

5 SLUTA KOLLA OM GRANNARNA SER DIG

6 GÖR 40 SITUPS

7 UPP OCH DANSA SALSA ORE WHAT EVER... DU MÅSTE RÖRA DIG SÅ DU BLIR SVETTIG

8 DET SKA KLIA I HUDEN FÖR DU ÄR SÅ UPPVÄRMD

9 GÖR 40 SITUPS

10 KNIP MED RÖVA SAMTIDIGT

11 GÖR MASSA RANDOM ÖVNINGAR SOM MAN KOMMER IHÅG FRÅN AROBICSPASS OCH DANSA SOM DU GÖR PÅ KROGEN SAMTIDIGT, FAST BÄTTRE

12 GÖR 40 SITUPS

13 DANSA TILL EN SISTA PARTYLÅT..NU FINNS DET INGA HÄMNINGAR LÄNGRE, BARA SVETT..

14 STRETCHA OM MAN VILL..




 

 

 

PLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Alltså Emilie du är så jävla rolig!! Saknar dig och ditt goa humör. Är så himla tomt på salongen. Vi måste ses snart! hur går det med flytt och lägenheten, jobb och allt?



PUSS KRAAMMMM

2010-05-27 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0