hej

I morse när jag vaknade så tog jag upp min bok och läste 150 sidor tills den tog slut. Sen undrade jag varför jag skulle gå upp? Kände mig sjukt deppig.. har ju inget att gå upp till just nu. Fyfan vad detta är tråkigt!!!!!!!!!!! Känner mig jättedeppig och arg på allt och alla som jag träffar typ...!!!!!!!! Känns som att vissa har svårt att förstå varför man inte känner för att hitta på tusen grejer och att man inte är helt överlycklig hela tiden. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh

Att ringa ett enda litet samtal känns som ett monsterproblem och nu när jag inte kan träna får det mig att känna mig lat och uusch massa, trivs verkligen inte med att vara jag just nu!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2010-05-25 @ 16:20:17
Postat av: MiL

Du är bra som du är och va dig själv! Tycker du att du vill ta det lungt och folk tycker att du är tråkig så är det deras problem. Jag tycker du är fantastisk! Puzz o kram lilla gumman!!!

2010-05-25 @ 19:46:10
Postat av: victoria

Du vet om att jag och Nelli finns i slutet av Drottninggatan. Vi tycker inte att du är tråkig och lat. Vi tycker att du är mysig och kämpar på superfint. Och du är välkommen hos oss närsomhelt. och vi kan ta oss bort till dig när du känner dig "lat" ;) Kramar från lilla oss

2010-05-25 @ 23:48:11
URL: http://birtles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0