Allum och 3-rätters

Idag har jag, Annelinn och Simon hängt på Allum hela dagen. Shoppat lite, lunchat, och surplat kaffe (not me) och CHAILATTE. Måste köpa hem chaite, sjukt gott. Har iallafall listat ut att Simon är en shopoholic och Annelinn kissar i förebyggande syfte;) Har precis städat lägenheten och väntar på att två stjärnkockar ska komma hit och laga 3-rätters... känns bra;)

 

Somnade på soffan igår kväll och vaknade inte för en tidigt i morse, glömde alltså därför ta mitt lilla piller för natten... Oh my god säger jag bara.. tror varenda led som finns på min kropp har gjort ont i dag. Från och med nu kommer jag aldrig glömma detta igen!!!!! Gud:(

 

Jaja, nu ska jag iallafall ha en bra kväll, önskar detsamma till er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kisse maja

hahah du är sååå himla rolig..asså jag dööör...din humor är inte dålig..nästa gång tar du den här, om du fick välja döv eller stum?

ps jag är framme..har kissat nu!jiiiiha

2010-05-07 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0