22.51

Hejhej.. har inte varit så aktiv här på några dagar, men så är det i bland. Har inte haft någon lust att skriva något helt enkelt. Hade en jättetrevlig fredag iallafall med god mat och en sväng på Åkanten.

 

I natt så hade jag så ont i mina armar så jag vet inte vad. Hade kramp flera timmar i sträck trots smärtstillande, voltarenkräm, aloevera heatlotion och en halvtimmes varm dusch. Lyckades till slut somna och då ringde väckarklockan, upp och ta bort födelsemärke på vårdcentralen. Det var jätteäckligt och fick sy fyra stygn. Tittade på mitt födelsemärke + hud som låg och skvalpa i ett litet rör efteråt. Fy. Fick iallafall träffa världens bästa läkare igen, Cecilia. Hon är min favvo, så duktig!!!!!

 

I kväll har jag varit och tittat på derbyt mellan Gais - IFK med David och Kjell. Första halvlek var helt ok men sen var det segt... och kallt, men väldigt trevligt ändå.

 

Nattinatti vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0