solen skiner iallafall

Har haft en go sovmorgon idag, har nog aldrig sovit så här mycket som dom två senaste veckorna. Älsklingen ligger fortfarande kvar i sängen och sover. Ska nog väcka han snart med lite frukost.

Igår kväll så var jag hemma hos Simon och Johan och kollade på film och tog det lugnt. Trevligt, men min hjärna vill inte ta det lugnt längre, den vill dansa, flänga runt och springa. Varje dag tar jag det lugnt. Fy. Hoppas det blir ändring på det snart. Nästa helg på Malin och Viktors fest, då ska vi ha roligt! =)

Är bjuden på födelsedagsfest i kväll, men kan inte komma tyvärr, pga att jag måste vila det sista innan jag börjar jobba på måndag och att jag forfarande äter Diklofenak. Ska ringa sötnosen och prata med henne nu. Vill ju verkligen vara där!! =(

Om en stund ska jag gå ner till salongen och kolla igenom schemat inför veckan och sen ska jag gå och träna.

Men nu först, frukost.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0