Skönt att ha börjat jobba igen

Jag har nog världens bästa kunder =) Så himla söta är dom allihopa!

Har precis kollat på halv åtta hos mig. Kan nog vara ett av dom mysigaste programen som finns. Blir alltid glad av att kolla på det. Ska nog anmäla min mormor till det programet, hon är grym!!! Men tror inte att hon blir så glad på mig om jag gör det.

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Har slängt in en gammal torsk,vitt vin, mjölk och vitlök i ugnen och potatisen kokar på plattan. Har inget blodsocker alls, har inte ätit på åtta timmar. Det är som vanligt alltså=)=)

Har en rolig helg att se fram emot. Längtar. Nu måste det hända saker, har varit alldeles för lugnt det senaste.

Kramar till er.... skriver mer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0