Igår fyllde David år

Klockan ringde kl 07.00. Smög upp och tände levande ljus, gjorde smörgåsar och hämtade paket. JA må han leva ut  i hundrade år kraxsjöng jag medans David sakta vaknade. Så söt. Har flera bilder, men vågar inte lägga upp dom här =) Fem paket fick han av mig. Ett par supersnygga skinnskor från Legend, en vit-blå randig tröja från H&M, duschkräm, brun utan sol och en osthyvel (sug på den).



Efter jobbet fortsatte vi firandet och tog tåget till Göteborg. Åt en go pasta på Bergakungen och sen blev det bio. Alice i underlandet 3D. Tre ord som jag skulle beskriva den filmen med är HÄFTIG, GALEN och MAGISK.





Tröjan som David fick av mig i födelsedagspresent.



Jag kan inte äta pasta. Håller på att försöka lära mig rulla pastan mot skeden. Mycket svårt.



Mupparna på bio!

Kommentarer
Postat av: Mupp han också

Någon mer än jag som tycker att den där David måste ha tyckt om sina skor väldigt mycket?

2010-03-24 @ 15:09:55
Postat av: Anders

Vilken underbar blogg du har. Mycket synd att en så vacker och välskrivande tjej som du redan har en kille:(

2010-03-24 @ 15:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0