Nu kör vi!

Sitter och lyssnar på Lisa Ekdahl och dricker Jordgubbs och Kiwi Smoothie. Mysigt.

Hej Kära Vänner!!

Har haft skrivkramp tillräckligt länge nu och känner att det är på tiden att jag sätter igång med mitt skrivande igen. Nu är det dags så att säga!! Vad kan då inte vara bättre än att starta en blogg??


Ni kommer få kika in i min vardag med vänner, familj, jobb, nöjen, tankar, funderingar och allt mellan himmel och jord.


Även om man inte kan tro det så bor det en italienska i min kropp. Mitt humör kan svänga från noll till hundra. Både på gott och ont. Alltså vet man aldrig vad som kan hända. JAG vet aldrig vad som väntar. Upp. Ner. Upp. Ner. Upp. Ner. Upp, och ni kommer få följa med. Through good and bad.



NU KÖR VI!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0