God Kväll Till Er

Dom senaste dagarna har jag fått veta att det inte bara är jag och min familj som läser min blogg. Superkul ju =)
Flera kunder har erkänt på salongen, och jag har även stött på alla möjliga människor som råkat börja prata om saker jag skrivit på bloggen. "jag såg det på din blogg (pinsam tystnad) ehhh... Men ni ska veta att det är ju skitroligt, för jag vill att ni ska läsa. ALLA KILLAR, MAN FÅR LÄSA BLOGGAR OCH VARA LITE NYFIKEN. Jag själv älskar att läsa om andra människors liv, när dom beskriver sin vardag, lägger upp bilder m.m. Gotta sig lite i andras finurligheter... perfekt tidsfördriv. Därför ska jag nu vara så generös och berätta att jag läser Paradise hotel - Cimons blogg och är typ avundsjuk på hans liv. Jag skäms inte för det. Men alltid när jag berättar det för någon så ska dom få mig att skämmas. Why?
Jag säger då det..

Nu ska jag leta upp en jäkligt skön låt och ladda upp..
Hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0