God Förmiddag!

Har precis stigit ur en kokhet dusch. Ska slänga på mig lite kläder och sen städa lite grann (toaletten). Kan krävas en till dusch om jag får äckelpanik. Inte för att jag är så äckelmagad men att städa bort andra killars urin från underringen är inte min favorit. Får man skriva så?
Usch och fy kanske ni tänker och mamma kanske skäms lite grann. Kram till dig mamma.




När jag har piffat färdigt här hemma så tänkte jag ta mig en snabb visit på mammas jobb, efter det ska jag möta upp två hemliga personer på stan och gå på presentjakt. Min älskling fyller nämligen 26 år på Måndag. Glöm inte att gratta!! Efter det kommer Simon och hälsar på en sväng.

Kvällens planer blir lugna, på sin höjd en bio (hoppas)

Som vissa av er kanske vet så är jag sjukskriven för tillfället, men börjar jobba på måndag igen. Ska bli väldigt roligt, kryper lite på väggarna här hemma. Däremot kommer jag vara 25% sjukskriven i några veckor fram över. Kommer alltså jobba lite kortare dagar. Hoppas att det kommer gå bra!

Varför jag är sjukskriven får jag berätta lite senare. Vill inte bli på dåligt humör just nu när jag känner mig glad och pigg.

Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: sinead

GO GIRL

2010-03-19 @ 14:56:36
URL: http://tjinejdkejn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0