Boklus

Idag har varit en härlig dag. Började dagen med en brunch på Tallhyddan. Helt sjukt mycket att välja på, 1000 pålägg och olika maträtter plus världens fikabord. Men det bästa av allt är att man får grädda sina egna våfflor. Brände första pannkakan (våfflan) så jag fick ropa på söta sara som var ute i köket. Tack för hjälpen=) Kom på att det fanns en till bästa sak, färska hallonsmoothies, mums, det är typ det godaste som finns. Ska lätt gå dit snart igen. Världens bästa söndagsmys.





Hälsade på Simon, Johan o Moa en sväng. Dom höll på att greja förfullt i deras nya lägenhet. I ena hörnet av vardagsrummet hade dom hunnit få till en djungelhörna bestående av en pösig, brun skinnfotölj, afrikanska trätavlor och massa växter. Me like. Hänge där ett tag och sen gick jag hem och städade. Lite. Typ 10 minuter. Sen kröp jag upp i soffan med min bok, som är superspännande just nu. Svek - Karin Alvtegen. Håller på och läser igenom alla hennes böker. David köpte hela serien till mig på bokrean=) När jag slappat en stund ringde mamma och frågade om jag ville ha middag, så jag stack över till henne. Åt god färsk pasta med mammas köttfärssås och kollade på hollywoodfruarna på 3:an.



Har precis klippt till Davids frisyr. Stackarna har fått gå med oklippt hår medans jag har varit sjukskriven. Blev jättefint=) Nu har jag fått värma upp lite inför jobbet i morgon också. Börjar jobba klockan 08.45 så jag ska gå och lägga mig snart. Ska ju upp tidigt i morgon bitti, mitt hjärta fyller nämligen 26 år. JA må han leva....

NattiNatti

Kommentarer
Postat av: valentina

beautiful photos!

I really like your blog



Follow me on



http://www.bloglovin.com/en/blog/1432188/factory-style

2010-03-21 @ 22:53:07
URL: http://factorystyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0