Vad ska ni göra på midsommar?

Hejhej. I morse cyklade jag och David ner till vårdcentralen igen och jag lämnade två rör blod..det tog bara nån sekund att fylla dom, sköterskan var grym hon köttade in sprutan rätt i ådern så det sprutade upp i rören på ett kick. Hade en telefonläkartid med Sahlgrenska idag och fick information om min medicin och berättade att jag hade så ont i magen så dom skrev ut en till biverkningsmedicin till mig mot magkatarr. Skönt. Dom sa att det var vanligt att man fick jätteont i magen och spydde men att det inte var bra, så får se om det hjälper med detta.

I morgon kommer Sophie och hennes kille hit ska bli så kul=)=) Sen på kvällen kommer Annelinn och Mary också=)=)=)=) Nu ska det firas midsommar!! Har precis varit och handlat fransklöksill, skärgårdssill, senapssill, färskpotatis, gräddfil, gräslök och rosévin. Hoppas på sol, fast det regnar väl alltid på midsommar?? Sillmys på dagen och sen blir det Skageracks loungebar och nattklubb på kvällen!! David ska stå i baren så vi får hänga lite med han också. Ska bli skoj. Vad har ni för planer för morgondagen???

 

Nu ska vi alldeles strax möta upp Davids föräldrar som är på väg hit och gå och äta middag. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0