Jamen hej

Hallihallå.. Igår konfirmerade sig min söta kusin Alexandra!! Tiden går så fort det är helt sjukt!!

 

Idag är jag inte på skrivarhumör alls.... grått och trist ute, fast det är rätt skönt då kan jag stanna inne och packa hela dagen. Skall även ta en sväng till Sjukhuset och hälsa på morfar och gå och ta nytt ID kort. Har gått runt med mitt pass i över ett år nu, inte ok. Har precis avnjutit en frukost bestående av skinka och keso med linfrön på... Har iallafall gått ner 1-2 kilo denna veckan, känns som att det är rätt bra=)

 

Nä, här kommer några dagboksinlägg..

 

25 Oktober 1997

Jag ska flytta till nårsesund. Med mamma. Vi kanse inte kan ha kvar Gosan jag ska ha kvar Gosan det har jag bestämt hejdå dagboken. Gosan I love juo Gosan!!!


26 Oktober 1997

jag hopas att gud jällper mig så att jag kan ha kvar Gosan gud jag hoppas att du jör det. Hej då.


30 Januari 1998

Hej svej dag-boken jag har bot i Nårsesund i ett halv år eler kanse ett år snart. Gosan bor hos min mammas kompis Karin hon trivs. Hon bor tillsamans med en hund hon trivs. Hej svej dag boken.


1998

En Dikt om Gosan

Gosan jag älskar dig så

vart du är går

och var du en är

jag tänker på dig varje dag

när ska du koma häm

jag älskar dig så jag älskar dig så

så kom ihåg att jag finns till hans

jag älskar dig så jag älskar dig så

puss

 

Vad gör man inte för sin lilla katt!!! 8 år gammal!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0