Jag går och lägger mig

Från början tänkte jag göra ett litet gulligt inlägg med den här fina bilden på min härliga cykelväg till Coop. Och skriva att det kommer bli ett sant nöje att cykla den här vackra vägen varje dag.

Fråga mig inte om hur jag ser ut på bilderna.. det var as soligt och jag skulle försöka le. Misslyckades rätt hårt med det. Men än så länge var allt lugnt.. dukade upp en liten plats till mig i solen utanför fritidsgården.

Efter att ha läst ca 100 sidor i min bok (som dessvärre handlar om förtryckta muslimska kvinnor och är jätte deppig) så står jag inte ut längre. Jag har varit ensam i över 10 timmar nu och jag vill kräkas. Jag svettas, fryser och mår illa. Det har nog varit dom jobbigaste timmarna i mitt liv där jag har varit ensam. Varför är jag i Strömstad? Jag vill inte vara här längre=(=(=( Inte nu!!! Det finns inget för mig i denna jävla staden!!!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0