Tröstshopping! Det hjälper...

Sommarblus, lätt genomskinlig, från H&M 249kr

"Sjömanskavaj" från H&M 299kr (as billigt)

Linne/Klänning H&M 129kr

Klänning Från Zara som min mamma hittade åt mig. 299kr

Klänning GinaTricot 249kr

Leopardring 29.90kr "Silverring" 99kr Tigerörhängen 39.90 alltihop från Glitter.

 

Åh tycker allt är jättefint och fatta vilka bra priser! Hade jag köpt "märkeskläder" hade jag typ fått en t-shirt istället för alla dessa underbara kläder. Fuck off märkeskläder..iallafall om jag ska betala. Vill någon annan betala är det en annan sak.. hade ju inte tackat nej;)

 

Kräktes inget inatt, det gick bra.

Förresten så slog vi läsarrekord igår... i wonder why...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejen!blusen var helt underbar tänkte jag säga! ;) och har ju läst lite om det tråkiga som hänt dig och din unga kropp, önskar dig kraft och lycka! //emelie

2010-06-09 @ 19:48:37
URL: http://mlik1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0