to do list

  1. Tömma byrå
  2. Packa finglas
  3. Packa badrum
  4. Ta ner lampor (kan jag göra det själv?)
  5. Ta ner gardiner
  6. Tömma garderob
  7. Rulla ihop mattor
  8. Posta kontrakt
  9. Ringa elverket
  10. Hämta min cykel som har stått innne i 100år (pappa hjälp mig med service??????;))
  11. Ringa ett viktigt samtal
  12. Hälsa på morfar
  13. Extensions??

 

Här kommer lite bilder från min sommar 2009

Jag och David hur svettiga som helst efter att ha studsat till Timbuktu.

Kräftskivaaaa

Mats på Davids jobb;)

Här hängde jag, loungebaren på Skagerack! (Davids jobb)

Åka båt och bada!

Min syster gifte sig med sin Johan=)

Min kusin gifte sig.

Öregrund.

Drog till Oslo och åt sniglar!

Åka båååt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0