Packa!!

Nu är det dags att ta tag i packeriet... ska börja med att sortera ut alla vinterkläder och jackor och skor. Bara det kommer att fylla ex antal lådor. Suck. Men bara att sätta igång!!

 

På maxi förut idag.. mellanlandade där på morgonpromenaden. Köpte jättebilligt smink som Victoria tipsade om.. isadoras solpuder och läppglans med solskyddsfaktor, 39+29kr. Vilket kap.

Nelli är så söt lilla snuttan och Victoria är en snyggomamma... så det ska va=)

 

SnyggEmy och jag har myst runt lite i solen.

Jag i min "loppistopp" i like it.

 

 

Hur partysugen blir man inte av den här trumpeten då???? Har typ blivit beroende av den här låten efter att jag lyssnade på den på Katrin Zytomierskas blogg. Har lyssnat hela dagen och vill dansa....!! Men det blir inget med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0