Jag mår illa

Ge mig nått sött gott godis nuuuuuuuuu. Mår as illa efter att ha ätit wokgrönsaker och bacon ihopgeggat med cream fraiche.. va jättegott även om det inte låter så. Typ som en god pasta fast utan pastan haha. Men nu efteråt alltså...åh vill spy.

Har nog ätit för lite på dagen tror jag.....bara en hemmagjord tomatsoppa.

 

Sofie sötnosen på salongen har klippt mig idag... och så har jag fått en ljuvlig massage och Maria har varit här och hälsat på. Nu ska vi åka till MAxi och hämta bananlådor. Tjing tjong....i die of tieredness..... and puking......

 

Hoppas jag blir smal nu............................=)=)

 

Men fy vad hemskt det lät... inte av att spy alltså!!!!!! Utan för att jag tvingar min kropp att äta upp sitt eget fett;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0