Jag kan inte ha klackskor!

Här sitter jag.. klockan är typ halv 6... jag har vaknat alldeles för tidigt, helt omöjligt att somna om, för jag kan inte ha klackskor. När jag går på mina fötter så är det jätteömt under hela trampdynan (djur) och klämmer jag eller tar normalt i min fot.. så gör det helt sjukt ont, det går typ inte och böja tårna det har jag slutat med för länge sen. Detta på grund av att alla mina små leder i fötterna är helt inflamerade.. detta syns inte (tack gode god) men det känns. Detta resulterar i att jag kan absolut inte gå i klackskor, har inte kunnat det på flera månader och kommer säkert inte kunna det på hur länge som helst...........aldrig?
Ska jag behöva leva mitt liv som en pygmè??? Alltså så här är det, är det fest så är det högklackat MADDA FAKKA.

Måste hitta mig en mjuk kilklack...det borde fungera.


Okej.. jag har alltså inte supit mig jättefull igårkväll och sitter här i sista andningen och filosoferar över mitt liv utan klackskor. Nej jag har vaknat upp efter ca 4-5 timmars sömn på min mammas soffa (dont ask) och kände att jag var tvungen att skriva detta på bloggen. Hur sjukt????


Stora i-landsproblem för en bortskämd tjej som mig. SÅ HÄR STORA!!!!!!!!!!!!!!!!

Life is a bitch and then you die... eller hur löd det där härliga mottot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0