jag är bakis

Hej! Jag är jättetrött idag och har inte så jättemycket att komma med känner jag. Igår så grillade vi med Davids föräldrar, kycklingspett, jättemysigt! Efter det så skulle jag gå hem och lägga mig för jag var så trött.. men när jag kom till boendet så var det full fart och folk drack vin och skulle ut och festa. Det slutade med att jag följde med och hade en jättetrevlig kväll på Kodd och Skagerackstrand...sjukt mycket folk. David har jobbat 32 timmar på två dagar.. nästan en hel arbetsvecka. Han har börjat 11.00 och kommit hem klockan 05.00. Han är rätt trött idag. Nu ska jag kolla klart det sista på matchen mellan England-Tyskland. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0