I hate this day

Nä nu jävlar vilken skit dag!

 

Fick inte gjort någonting alls på stan, blev bara blöt av allt regn. Sprang ner för att ta ID-kort.. såklart var det stängt hos fotografen till kl 15.30, behövde posta lite andra brev så jag gick till kiosken nedanför för att köpa frimärke...nähä, då hade jag inga kontanter på mig och dom drar inte en sådan låg summa på kort. Då tänkte jag, jag ska ju köpa fisk..går till fiskaffären så länge så kan jag säkert ta ut lite kontanter där, när jag kommer fram kommer jag på att det är måndag....fiskdjävulsaffären är ju stängd. Här sitter jag nu blöt som en katt, mina brev som jag behövde postat är helt prickiga och jag har inget foto att skicka in.

 

Varför tänkte jag ens tanken att gå ut???????????????????????????????????????????????????????????

 

Kan ju tillägga att jag har ont idag också..glömde ta mitt barbiepiller innan jag gick och la mig igårkväll...... det är nog därför jag är så sur också.. inte kul att ha värk nonstop.... nä får väl packa lite skitkartonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0