Hej alla glada

Emilie Lindholm har fått magkatarr typ. Har därför avlägsnat mig från dom andra och ska ta en liten sovstund ihopvikt som ett V med duntäcke. Härligt. Har varit en bra dag, gick upp kl 06.30 och jobbade i förbutiken på konsum, det var en mardröm men vad gör man inte för lite pengar. Måste ju få pengar på något sett lixom. David hade en superbra idè idag tyckte jag, att han skulle lägga alla sina drickspengar i en låda och sen skulle vi dela på dom. Världens bästa idè! Haha nä stackaren men han är för söt. Självklart kommer jag bjuda han på hur mycket som helst sen när jag kan. Min prins. Jaja slut på gulleriet min mage vill till ett visst ställe igen.. ett litet rum där man kan spola vatten. Sen blir det sängen och läsa slutet på min bok om muslimska kvinnor. Här kommer lite bilder, och bli inte allt för avundsjuka nu.. så här gött är det när man är vid havet. Har legat på klipperna och ätit parma och melonsallad. Inte för att jag gillar parmaskinka men den salladen såg så fräsch ut att jag var tvungen att köpa den.

 

Några av mina favvisar! David, Carro och Kajsa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0