God morgon alldeles för sent

Ångest.. vaknade inte för en nu och har massor att göra. Ska flytta alla kartonger till mamma idag och ränsa förrådet.. som är ett enda kaos. Boring!!!!!!!! Sent igårkväll så hade jag och David myskväll och åt kräftor och tittade på Sherlock Holmes. Myspys..fast jag somnade innan filmen var slut som vanligt.

 

 

Jag klippte min syster igår visst blev hon snygg?

Sååå fin blev hon!

Sen så såg jag en mås när jag var på väg hem fårn Victoria och Christer som jag var tvungen att ta kort på för den stod precis på en spets...

Kortet blev as kasst men det var fint i verkligheten!

Måste lägga upp några bilder på Theo när han var helt galen och sprang fram och tillbaka när jag passade han senast haha.. fångade han verkligen i farten.

Bushund=)

Nä nu blir det en sen frukost och grejaaaaa och donaa hela dagen!

Tror att den här bloggen verkligen kommer ändra skepnad när jag flyttar till Strömstad.. kommer nog hända lite mer då.. men just nu är jag alldeles för trött, herregud på onsdag flyttar vi!


Kommentarer
Postat av: kamilla

Ja visst blev det snyggt! Tack gumman! Är jättenöjd! Puss!

2010-06-13 @ 14:40:27
URL: http://kamilla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0