21.57

Igårkväll var det fotbollstunering.



Idag har jag inte gjort många knop..promenerat en sväng med David och ätit ceasarsallad och mozarellasticks på Kontoret, världens bästa hak!!!

Just nu är det fotboll som gäller. Brasilien-Elfenbenskursen.
 
I morgon skall alla på skagerack ha kickoff..personalfest hela dagen...kul för dom, boring för mig. Kommer att vara så lonely.. men har lite att göra iallafall, ska till Coop och presentera mig och till vårdcentralen och lämna prover. Sen ska jag sitta i min ensamhet här på fritidsgården och uggla... fy bövelen.. jag vill också på p-fest...fubbit.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är bara att ringa närsomhelst.. kramar

2010-06-20 @ 23:00:45
URL: http://birtles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0