Slapparsöndag

Gabbi och jag har haft en riktig myssöndag! Sovit ut och ätit pizza i solen på båtpiren. Vi har inte gjort många knop denna dag, fikat på Skagerack och fått specialorders bestående av varmchoklad med grädde och chokladsås och ett glas med lösgodis. Haha. Kvällen har vi spenderat på biograf Park-Strömstad och kollat Beck-levande begravd och ätit ceasarsallad på Kontoret. Nu sitter vi på kanalung (vårat boende) och har precis kollat på en fransk dramafilm. Haha alltså en riktig deg dag. Tyvärr så kan jag inte lägga upp bilderna från gårdagen då vi använde oss av Gabbis kamera och hennes minneskort passar inte i min dator=( Men jag kan berätta hur gårdagen såg ut. Mamma var här och hälsade på en snabbis då hon kännde sig dålig och fick feber och halsont, stackaren. Men vi myste i solen på Cod och åt fisch and chips och kollade i affärer. Mysigt!!!! Sedan på eftermiddagen kom Gabbi hit och mamma åkte hem. Jag och Gabbi gjorde oss i ordning för kvällen och gick på "romantiskmiddag" på Cod (återigen). Vi åt varsin entrecote och delade en flaska vin och pratade,pratade och pratade=) Sen gick vi vidare till Skagerack där vi drack sangeria och roade oss hela kvällen, hade hur roligt som helst!!=)

 

Nu har jag inte tid att sitta här och skriva längre för då kanske min stackars gäst blir helt uttråkad;)

Har bilder och lite att berätta från "hoffmaistrokvällen" men det tar vi en annan dag när jag har tid! Kram till er allihopa och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0