Ok här ska ni få höra

Igårkväll så var vi på Skagerack "caribian night" och roade oss lite. Ca 02.00 så går jag och Elin hem mot pboendet. Vi går längs Karlsgatan och allt är frid och fröjd förutom en bil som beter sig konstigt, den åker förbi oss, vänder, åker förbi oss igen, vänder och sladdar förbi oss igen sedan svänger den in på gatan framför oss. Men skit i det.. vi går ca 100 meter till på gångbanan längst vägen. Jag börjar fnissa och puttar lite på Elin, titta på den killen som står och pissar säger jag. Elin tittar och då märker vi båda att han inte alls kissar, han står och tok-onanerar och glor på oss. Han har inget på sig nedanför naveln och står helt blickstilla med fötterna och fortsätter hålla på (som en galning). Vi är alltså ca 10 meter ifrån honom, bara lite gräs och låga buskar emellan. Där står han mitt i gatulampsljuset på en liten gångväg som leder upp till Strömstadvallen. Och som sagt han rör sig inte ur fläcken, även om han ser att vi tittar på honom, han bara fortsätter och vrider huvudet så att han hela tiden kan se oss. Jag blir livrädd, världens galning. Vi börjar gå jättesnabbt och jag sliter upp mobilen och ringer 112. Aldrig i livet att jag tänker riskera att bli förföljd av en galning eller ännu värre våldtagen eller vad som helst. En som gör så kan ju inte vara riktigt frisk. Iallafall, pratar med polisen och ger vägbeskrivning och dom är där på ett kick. Dom letar lite grann och hämtar upp oss på pboendet (som ligger knappt 500m därifrån) och ber oss visa exakt var han stod någonstans. Dom springer runt och letar, vi berättar om den konstiga bilen som vi såg precis innan "incidenten" och jajjemen, det står en "svart" (mörkblå) volvo på gatan precis bredvid. Sökningen började med två poliser, efter en kvart var det tre polisbilar fulla med poliser och en "spermahund" som undersökte området han befunnit sig på. Hunden hittade "tyvärr" ingen sperma men fick upp ett spår på en skogsstig iallafall. Men såklart var han helt försvunnen. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VISSA MÄNNISKOR??? Alltså man blir ju mörkrädd. Glöm att jag kommer våga gå hem själv någon mer gång. ÄVen om det inte hände något så var detta sjukt obehagligt och jag var livrädd när jag ringde polisen. Vi va lixom några meter ifrån en galning...?

 

Två timmar var vi ute med poliserna, sen gick vi hem. Tydligen så var volvon "kall" så troligen var det inte den bilen som hade kört vid oss. (Konstigt)

 

Det sjukaste jag har varit med om iallafall, men det konstigaste är att när man berättar om det så har dom flesta liknande historier att berätta. Så se upp för knasbollar och gå inte själva!!!! PSYKOS EVERYWHERE! hehe..


Kommentarer
Postat av: kamilla

Herregud vilken äckelgubbe! Tur att ni klarade er iaf! Å snabbtänkt av dig att ringa polisen så med en gång! Som sagt..det verkar alltid hända massa skumt runt dig gumman! Hur lyckas du? Kram kram!

2010-07-08 @ 12:54:42
URL: http://kamilla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0