ojojoj vad jag har mycket att ta igen

Ok, shit, senast var vi på räkfrossa i Grebbestad. Har hänt rätt mycket sen dess om man säger så. Nu kör vi...

Pontus, Fredrich och Josefin kom hit och hälsade på i två dagar, riktigt nice=)=)

Nice som sagt, tyvärr så jobbade jag hela tiden typ=( Men dom fick röja åt mig=)

I fredags så kom mina älsklingar hit, Mormor, Alexandra och lilla Theo.

Min vackra mormor!

Min goa sötnos!

Lyxmiddagarna avlöste varandra denna helgen och på lördagen kom även min kära mamma hit =) och vi åt skaldjursplatå.

BESTFRIENDS!!!

Tack för en underbart mysig helg!!!!

Nu ska jag slänga mig i bädden, somnade 05.00 inatt och gick upp klockan 10.30, upp och klippte mormor, sen iväg till jobbet och börjar jobba 09.00 i morgon igen + att jag ska till vårdcentralen och lämna prover innan dess. Caramba. I morgon kväll händer detta....

Gissa om jag är glad???? Ska bli sjukt skoj!!!

Måste bara säga att jag var ute i typ 5 minuter innan jag kom hem och hade kläder på hela min kropp förutom fötterna (flipflop) (ja ansiktet hade inga kläder) och fick åtta myggbett på fötterna och ett mitt på huvudet. klikliklikliklikliklikliklikliklikli.....gaaah!

 

Nää, nu slänger jag mig i väggen om jag inte går och lägger mig. PUSS OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0