Nattinatti

Slängde in handduken tidigt. Stand up comedian-i love you, så jäkla roligt. Kommer kolla varenda måndag. Drack två glas sangeria...hur gott som helst, smakade som världens godaste glöggsaft. Mer än så blir det inte för Emilie "reumatikern" Lindholm, är ju trots allt medicindags. Wops. Får nog byta medicindag till tisdag igen så jag kan dricka sangeria på stand up måndagar hela sommaren från och med nu. HATAR att behöva planera mitt liv. Herregud... och detta ska man vänja sig vid också. Inshallah.

Mamma bli inte så himla orolig nu, över mina "medicindagar" jag är hur duktig som helst. Fråga David. Därimot är jag nog den tråkigaste på detta bygget också...menmen life is a bitch before you get juse to it, and im working on it.

 

Min terapi...Lax med dillstuvadpotatis och en snygg karl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0