JAg vill också gå till cod och lyssna på oskar linnros

Jag är helt slut. Ligger i soffan och läser lite bloggar, kollar facebook och äter nötter. Dom andra håller på och göra sig i ordning och laddar för Oskar Linnros som spelar på Cod i kväll. Vill också hänga på men jag orkar inte!!! Har varit ute flera dagar i rad och jobbat samtidigt, börjar tio i mån bitt också, plus att det är min "cellgiftskväll". BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU=( Jaja.. Sånt ät livet. Igår var vi på afterbeachparty på Skagerack och Xante hade något jippo. Några goda drinkar blev det Frozen strawberry and Passiondream.


Nu ska dom andra gå snart=(=(=( Jag ska somna till en film.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0