Hej och godmorgon

Gårdagskvällen såg ut så här.. (på dagen jobbade jag bara)

Vi cyklade från vårat "hem" Kanalung vid 18-19 tiden..

och mötte upp Simon och Karin på Kontoret.

Tjingtjong.

David åt "Bookmaker" toast med lökringar, smile.

och jag åt lasagne, blev så mätt att jag ville lägga mig ner och sova i hundra timmar efteråt.

Sen gick vi till Laholmen och göttade oss bland lite annat folk.

Vi lyssnade på lite "gamla godingar"

David tog 1000 kort på sin flickvän så hela kameran är full.

David och Simon hade uppvisning för oss...

I wanna go crazyyy.

Fina bilder va??

Solen gick ner genom fyra par solglasögon.

Då gick vi vidare till Pråmen. Syskonkärlek.

Hello. Efter detta blev det en sväng på Codd sen gick jag och David hem o nana.

Allt för igår!

Idag har jag precis startat dagen med att äta tre kokta ägg och nu ska jag hoppa in i duschen, sen sola, sen jobba, sen åka till Alingsås. Sen sen sen sen sen sen. HEJ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0