Hallihallå

Igårkväll så somnade jag klockan 20.00 och vaknade klockan 23.45 av att Simon och Emelie står i mit rum och vill att jag ska följa med ner till Skagerack. Upp o sminkade mig och iväg.. Mötte upp massa skagerackpersonal och tog en Smirnoff Ice och en hamburgare, sen gick jag och David hem och kollade på film. Mysigt. Det regnade lite när vi gick hem...

Tillochmed underkläderna var så blöta så dom gick att vrida ur. Man kan säga att himlen "öppnade" sig när vi gick hem.

Idag sov vi länge men det var skönt. Käkade frukost och gick på morgonpromenad (dagspromenad) ner till havet och göttade oss i solen. Jag åt mjukglass med chockladpulver på (det bästa norrmännen har uppfunnit) och David köpte massa konstiga smaker kulglas..typ hallon/lakrits lakrits/vanilj...........smakade helt ok...!

David jobbar och jag har varit och handlat och lagat Tacos (till mig själv) läst bok i solen och nu ska jag betala räkningar som vi fyllde på med när vi var hemma i Alingsås. Sen blir det film och städa, städa först sen film.

På torsdag kommer Timbuktu till Skagerack och kör på scen. Så alla som är lediga pallra er hit, kommer bli världens ös=) Förra sommaren var det grymt!! Bästa konserten. Den 16:de kommer Hoffmaestro så ni har god tid på er att förbereda er för ännu en konsert. Kom igen nu!!!!!!!!!!!

Det gråa huset i mitten, bakom masten är Skagerackstrand (Davids jobb) som jag pratar om hela tiden. Inget dåligt ställe, eller hur???

Gamla socitetshuset. Restaurang, 2 stora uteserveringar, inomhusservering, 3 barer, lounge, scen, nattklubb!!!

Känns som jag gör reklam...hehe.

Föresten så var det jättemysigt att vara hemma i Alingsås trots omständigheterna. Var helt underbart att träffa min familj och umgås allihopa. Sov över hos mormor och hade det kanon, precis som sommrarna när man var liten.

 

Ta hand om er nu allihopa! Kramar från Strömmenstaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0