Gud vad pinsamt

Kom tillbaka till Strömstad för några timmar sen och skulle precis laga lite mat. Köttbullar och mackaroner haha. Stod och stekte mina köttbullar och det osade jättemycket även om jag hade fläckten på högsta och sänkte värmen. Jäkla stekpanna tänkte jag, var på brandalarmet börjar tjuta som in i h**vete. Jag springer runt som en galning i alla rum med händerna för öronen och det tjuter och blinkar överallt. Hittar ingen larmknapp någonstans, innser att larmet inte går att stänga av och springer ut. Det blinkar röda lampor utomhus kring hela byggnaden (kommunhus och fritidsgård) och jag möter två stora brandbilar och en ambulans. YES min vanliga tur..haha. Kan ju meddela att jag var precis nyduschad också, blötthår, utan smink iklädd slapp strandklänning och Davids badtofflor i storlek 43.

Hejbabberiba.......det blir en dyr räkning till Strömstad kommunhus för lite brända köttbullar.


Kommentarer
Postat av: Lisa Puhang

haha nämen gud:D va roligt:D

2010-07-03 @ 19:04:38
Postat av: kamilla

Hihi..det e bara du som kan lyckas med nått sånnt! ;)Puss!

2010-07-04 @ 08:22:15
URL: http://kamilla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0