Grattis Pappa och Farmor

Vill börja med att säga GRATTIS till pappa och farmor som fyller år idag=) Hipp, hipp, Hurra!! Pappa krya på dig också och hoppas snuvan försvinner!!

 

Jag vill även gratta alla Annor som har namnsdag idag=) Bara i familjen är det Mamma, Kamilla och Jag. Grattis till oss.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills vi åker till Thailand. 10 dagar!!!! WOHOOOO. Tur att man har en resa att se fram emot! Den här dagen har inte varit så givande annars.. Hann inte göra klart mitt matteprov på den tiden vi hade på oss idag och fick veta att jag är på skitdålig reservplats till Litteraturvetenskapskursen jag sökt=(=( Vill inte läsa mer komvux...suck, pust, stön.=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(

 

ThailandThailandThailandThailand, Julmys i Helsingborg i helgen och kalas hos pappa.. ska försöka att tänka på det!

 

 


Kommentarer
Postat av: kamilla

Grattis själv lilla söta Anna! Hoppas du kommer in på kursen! Håller tummarna jättehårt för att din reservplats ska bli en riktig plats! Puss!

2010-12-14 @ 18:47:20
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0