THAILAND I MORGON

Min helg!!

FREDAG

Partysugen som en gnu! Vi möttes upp hemma hos Erik och åt Bouillabaisse (han hade lagat den godaste jag har ätit i hela mitt liv) toppat med pilgrimsmusslor och blåmusslor. Till detta drack vi bubbel och ett gott vitt vin. Jag drog i mig x antal Sommersby också (gott). Supertrevlig middag med härliga människor!
Efter en go förfest drog vi vidare till Barsidan, Ecxet och Valand. Riktigt nice kväll=)
LÖRDAG
Vi tog bilen till Alingsås och hälsade på Pappa och Monica och på kvällen firade vi "Lillejul" hos Mormor. Vi fick jättefina presenter=)=)
Spara eller brännas, livet lättare kommer kännas!
Julmat!
Theo leker med sin julklapp.
Sötis!
Mys hela kvällen lång!
SÖNDAG

Idag har jag städat hela lägenheten och börjat packa och fixa andra saker som behövdes innan resan. Klockan 17.00 mötte jag upp mamma inne i stan och vi åt middag på Toscana på kungsgatan.
Just nu är det packning åt alla håll... jag vet inte hur man packar ner all sin packning i en RYGGSÄCK... hehe men det ska nog gå bra.
För er som inte vet så åker jag till THAILAND i morgon eftermiddag=)=) Ska försöka blogga där ifrån!
Men hörs vi inte innan så God Jul och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0