JAG ÄR TILLBAKA I PARADISE HOTELL

Alltså herregud. OH MY GOD!! Jag har varit instängd på ett "skittaskigt" hotell precis bredvid en motorväg i Colombia i 7 dagar nu. Alltså jag klarar inte mer, jag kommer få psykiskaproblem efter detta när jag kommer hem till Sverige. Jag vet inte änns vad Sverige är för land längre, jag är helt splittrad efter att ha varit här i Spaninen, eller jag menar Colombia. Alltså jag dör. Jag vet inte vem jag är. Vem är jag?? Vem var jag innan?? Jag har inte fått prata med någon, jag har inte fått äta kötbullar eller idealmacaroner och nu ska jag tillbaka till PARADISE HOTELL igen. Tillbaka till spelet, jag fattar verkligen inte, varför kan inte alla bara ha kul. HALLÅÅ?!?!?? Jag är här för att ha kul och det är bara pakter,pakter och pakter hela tiden. Taktik och taktik, ingen vill ens dricka alkohol längre. Det är inte klokt. Det är bara typ hälften av tjejerna och killarna som super hela nätterna.. alltså jag fattar inte varför man kom hit om man ska sova?? Alltså sova kan man göra när man kommer hem. Jag menar jag sover ju tre timmar om natten, det räcker. VI SKA JU HA KUL, FESTA, SOLA, SUPA, FLÖRTA.. det var därför vi kom hit. Alla är så tråkiga. Jag vet inte vem jag är längre, alltså jag vet verkligen inte det. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga.

 

Haha att skriva detta roade mig i 2 minuter iallafall.. hoppas det roar någon som läser också. Dom som följer Paradise hotell förmodlingen, eller dom som hatar det....=)


Kommentarer
Postat av: emelie k

haha:) roligt! fasen har missat så många avsnitt nu! :/ kram!!! :)

2010-12-02 @ 13:46:24
URL: http://mlik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0