Idag har vi dykt bland hajar

Jag ar sa javla stolt over mig sjalv sa det ar inte sant... att jag har vagat dyka bland hajar (leopard haj) lika stora som mig sjalv och skoldpaddor som bajsade korvar lika stora som majskolvar. Jag kommer aldrig gora det igen for det var det laskigaste jag har varit med om. Men gud vilken upplevelse, det var fantastiskt. Jag ar en ny manniska fran och med nu=)




Och mamma...lugn och fin, dom har hajarna som vi simmat bredvid idag ar vegitarianer...typ.... bara mini fiskar och plankton alger m.m Dom ar radda for oss och skadar aldrig manniskor. Nu ar det gjort och jag ar sa lycklig.

Kommentarer
Postat av: Gaab

Shit babe du är grym! lagom avundsjuk! ses snart! :D <3

2010-12-29 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0