GOD VARM JUL

Hejhej! Jag kan se framfor mig hur ni stter dar hemma pa Julafton och myser. Brasorna brinner och forvantningarna ar hoga.
Har ar forvantningarna ocksa hoga, fast knappast for att det ar julafton, utan for att vi ar i paradiset. Denna julafton har vi an sa lange tillbringat pa detta sett...


Bamboo Iland som vi tog en longtail bat till idag. Helt fantastisk o, kritvit strand och turkost vatten. Vi snorklade men helt plotsligt kom det en for stor fisk... en haj typ och da vagade inte jag mer. MEn det var mysigt och roligt
att se dom sma fiskarna.
 

David har tagit 100 kort pa mig idag men jag ser inte normal ut pa ett enda..det har ar det finaste, da fattar ni... hehe. Efter Bamboo Iland akte vi tillbaka till Phi Phi, dar vi ar nu. Soliga, saltiga och svettiga. Jag sitter med min strahatt i ett litet krypin pa en av Phi Phis bakgator. Det luktar thaimat och fullt av manniskor traskar forbi, solen ar pavag ner och det ar dags for oss att dra oss tillbaka till hotellet. Ikvall firar vi med en god kottbit, eller kanske hummer. Darefter dansar vi pa stranden till hoga toner i ljuset av eldshower. Fantastisk Julafton! Tiller er alla fran oss alla EN RIKTIGT SVETTIG JUL=)

Fran gardagen=) En Alingsasare som ar en av dansarna!


Grillade jatterakor och en brand raka!

PUSS O KRAM




Kommentarer
Postat av: Hasse

Hoppas ni har hittat ett bra boende också.

Ser fint ut och ni verkar njuta av livet. Sköt om er och god jul från pappa och Monica

2010-12-24 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0