tidig sömn..nästan lite läskigt....tidigt.....

Tidig sömn i Husbilen.. Har varit och ätit middag på torget i Lysekil..Någon mysig restaurang vid Stadshotellet med rolig servitris. Jag kunde inte bestämma mig vad jag ville ha på menyn (är så trött på turist-restaurang-mat. som jag levt på hela sommaren) Varpå servitrisen frågade men vad är du sugen på då, kyckling kanske? Hmm aa kyckling finns det? Ddet såg jag inte på menyn. Nä men det fixar vi, kyckling och bakpotatis blir det bra??? ÅÅ typ aioli och rödvinsky...hehe yes. I like this girl.

 

Glömde säga att jag har inte orkar blogga på två dagar för att jag har varit sjuk.. mår bättre nu men får se hur det går i natt, med hosta, frossa m.m.

HAr haft feber o ont i halsen å massa skit. Ringde till sjukvårdsupplysningen angående lite frågor om min medicin igår... Varpå dom blev jätteoroliga, för tydligen så får man typ inte ha feber när man går på cellgifter så jag fick en akuttid på Sjukhuset i Strömstad. Snacka om att jag blev förvånad, ringde för att fråga om jag kunde ta en ipren ihop med mina mediciner och får en tid på akuten 30 minuter senare. Som ett slag i ansiktet. Ja just det..jag är sjuk. Hade typ glömt det.

 

Godnatt små skatter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0