tack för en trevlig helg!

=) Har haft en jättebra helg! Avslutade helgen med middag på La Gondola och köra flyttlass. Nu har vi flyttat i stort sett alla våra saker till Mölndal. Ganska mycket att packa upp om man säger så..hmm.... har städat hela dagen och det är bara att fortsätta i morgon=) pust. Nu blir det kolla tv! Var föresten helt knäpp idag och fick för mig att jag skulle laga köttgryta mitt upp i allt bara för att David s att han var sugen på "riktig" mat. Haha.. klart att jag står och skär typ 100 morötter, lök, vitlök, champinjoner och kött...fortsatte städa och greja medans maten stod och puttrade. Hehe. Föresten så är jag nyttig igen från och med idag. GI...typ. Äter couscous, bulgur o frukt också. Kram och HEJ. Kanske man ska bada lite badkar????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman !:D

2010-08-30 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0