Sol, visa dig

Goten morgen! Hur mår ni alla små knottar?? Jag har pecis vaknat och är megahungrig men orkar inte röra mig..:P

Salem igår... jag gillar nog inte hans musik, den är alldeles för mittimellan, inte lugn och inte uppiggande. duturuturu life will smile for you.......blä. Nä men det var roligt att se honom, även om jag bara stod ut i ca 20 minuter, så mycket folk!! Sen gick jag och Sofia och dansade till Singel Ladys istället hihi. Mycket roligare!

Nu ska jag och min söta lilla mamma snart gå ut på stan och äta frukost/lunch och hoppas på att solen tittar fram bakom molnen så vi kan sola och bada. Kom igen sol, kom fram!!

 

Jag är inte sur, var bara väldigt trött en stund igår..hehe

 


Kommentarer
Postat av: Liz

Vad underbart att se Salem, han är så fin!

Hm, idag mår jag verkligen skit. En mix av det dåliga vädret och allmänt kasst självförtroende antar jag. Fram med Ben n Jerry´s lixom!

2010-08-08 @ 13:47:47
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0