Salem al Fakir

Igår så kom mamma hit och hälsade på=) Jag och mamma o Carro hade tjejmiddag på Heat och hade en jätterolig kväll med liveband m.m. Var lite segt att öppna på jobbet 07.30 i morse...;)

Slutade redan klockan två idag, då kom David och mamma och hämtade mig så drog vi ut på båtpiren och åt kräftor=) Kräftor är det absolut godaste jag vet! När vi satt där så började solen steka och det blev riktigt gött, jag somnade på bryggan=)

 

Klockan är snart halv 8 och nu är det dags att göra sig i ordning igen.. för i kväll ska vi lyssna på Salem al Fakir som spelar på Cod.. Just i denna sekund är det även en gratiskonsert med Timbuktu och Miss Li nere vid sjukhusberget.. funderar på att dra dit, men blir nog för mycket för mammsen...hahahaha.. nej det blir nog en middag på Kontoret istället=)

 

Haen trevlig kväll så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fina ni är:) Love you babe:)

2010-08-08 @ 02:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0