Mormor 70 år

I måndags fyllde mormor 70 år! Hipphipp hurrahurrahurra!!!!!=)

Sötnoskort!

David blandade goda coctails, cosmopolitan och daiquiri, smaskens=) En mycket trevlig kväll med god mat som alltid=)

Igår så Hälsade vi på pappa och Monica och sen bar det ut till Davids föräldrar där det vankades grillning och femkamp!

Tjoho.. vårat lag vann, yeeees!

Tidigt i morse så packade vi våra väskor och åkte tillbaka till Strömstad, David skulle jobba=( Som tur var så fick jag en väldigt härlig dag iallafall, precis när jag kom fram till p-boendet så står Emelie redo och frågar om jag vill följa med ut och åka båt=) Klart jag vill! Så dagen har jag spenderat på havet och Kosteröarna. Inte helt fel va??

Nice dag!

David har nyss slutat jobbet så nu ska vi mysa framför en film, imån bitti blir det upp och jobba igen!

Kram till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0