Längtar tillbaka till sommaren

Hej! Sitter och kikar ut genom fönstret...ser ju riktigt nice ut. Vädret alltså. Blir lite sugen på att gå ut och utforska området. Vi gjorde det lite grann igår...var väldigt nära till Mölndalscentrum=) Men nej, jag har inte tid med det idag. Måste fortsätta städa och packa upp grejer... suck. pust. stön. Jättekul................ok om man hade varit två men David är ju och pluggar juridik så det går ju inte. Har jag blivit en hemmafru?????? Åh herregud, tur att det bara är i en månad. Då börjar jag också plugga=) inte direkt juridik......men ändå, det gäller att kämpa vidare:P

 

Jag kan nog inte tröttna på den här låten. Kan ni?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0