Heloo

Jesus vilken dålig uppdatering!!!!!! Jag vet..har varit ett panik-ångest vrak dom senaste dagarna. Får skylla på de.

Men iallafall..vilken dag skrev jag senast? Måste kolla.... Tisdags natt kl 05.46... ja ni fattar ju själva.

Mycket har hänt iallafall, eller har det de egentligen? hmmmmmmmmmm. Jag är mycket förvirrad just nu.

I tisdags fyllde Davids syster och min vän Emelie 25 år. Hiphip hurra hurra hurra! Då var det kalajs ute i Ödenäs och och Emelie fick en Mac book proo...jag blev bara lite avundsjuk;) På kalaset höll jag mig till alkoholfritt och tog mina mediciner på kvällen... fel dag. Tar dom alltid på onsdagar. Förmodligen fick jag för mig att det var onsdag hela tisdagen eftersom jag sen på onsdagen var hos doktorn och trodde det var torsdag. Ja ni fattar ju igen min stabilitet denna veckan??????

Men alltså på torsdagen då som egentligen var en onsdag..dagen efter Emelies kalas... då hade jag typ en hel-morgon på Shalgrenska tillsammans med min snälla sambo David som hängde med. Från klockan 08.00-12.00.

Fick träffa Sjukgymnast, Arbetsterapeft, Kurator, Läkare och Sjuksköterska. Var faktist ett riktigt bra möte på fyra timmar. Förutom när jag träffade sjuksköterskan och hon stack mig med nålar på ett väldigt konstigt sätt. Typ rakt uppifrån och in istället för lite försiktigt med liggande nål. Det gjorde svinont.. och detta resulterade i att jag flippade ur helt och började att as garva det högsta jag kunde typ. Då började David också skratta ihjäl sig och sen även sköterskan.. Helt crazy. Läkare och andra sjuksköterskor gick typ och kollade in i rummet där vi satt och undrade vad som hände. Haha. Där satt jag med en nål rätt upp ur armen och panik-as-garvade så tårarna sputade, hon som höll i sprutan skrattade lika mycket och David höll på att trilla av stolen brevid. Så kan det gå.

Nästa kapitel......

JAG OCH DAVID SKA BLI GÖTEBORGARE OCH HAR TYP HALFT FLYTTAT IN I EN 4:A I MÖLNDAL. WIIIIIIHOOOOO!!

Vi tokstädar och tokstädar och flyttar grejer åt alla håll så fort vi har tid. Längtar tills vi blir färdiga;) (Det blir man inte om man sitter och bloggar)

Jag sitter i vardagsrummet just nu...bara i trosor och skriver på detta fantastiska inlägg. Om jag ser mig omkring så ser jag en lampa ala 70-talet, ett piano, en 50-tums tv på golvet och ett bord som är typ 5m2.. på fönsterbrädan ligger det en dvd också. Det är väldigt vackert må ni tro. Höll nästan på att glömma det viktigaste, Kristallkronan i taket.. Vi har en i varje rum tack vara Davids mormor, till och med i hallen. Ska det va så ska det va.

 

Nä nu känns det som att det här inlägget har spårat ut för länge sen.. kanske fröken bakom datorn också. Nu ska jag ta tag i mitt liv för dagen, jag ska ta på mig kläder och sen ska jag skura ur ett skåp. På återseende! /Emilie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0