ADJÖ STRÖMSTAD

Nu lämnar vi Strömstad och nästa stop blir Lysekil. Kommer sakna många som jag träffat under sommaren, men förhoppningsvis så ses vi snart igen=) Trodde att det skulle vara skitlätt att lämna <strömstad, men fick faktist en stor klump i magen när vi gick våran sista sväng genom staden. Snyftsnyft, tänk vilken separationsångest jag har. Nu sitter jag iallafall i mormors husbil och vi är på g.. ´Theo ligger brevid mig och mår skitdåligt!!!! Han är nog åksjuk.




Hejdå Skagerack!!!!! + Coop;) KRAMAR

Kommentarer
Postat av: jenny

Ha det nu så himla bra.. Vi ses väl nästa sommar..

Kul att lära känna dig..

Kram på dig!!

2010-08-13 @ 18:22:48
URL: http://jennymalm.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack detsamma=)=) Trevlig kräftskiva!!Kramar

2010-08-13 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0