Tack för igår!!





Frukostbricka på sängen, David sjöng ja må hon leva =)
(jag vet fräscha snytpapper på golvet)



Vackra blommor!





Så söta =)





Jag fick massor utav fina presenter =) Byxdressen som jag har på mig fick jag av David =)
Att ha byxdress är en ny upplevelse för mig, i like it a lot, speciellt när man ska gå på toa och måste klä av sig naken för att kunna kissa. haha. Det gjorde jag på grillen-toan i natt by the way. Man sitter där och fnissar för sig själv. Kul =)



Mys i soffan med kusin och mormor.



Pappa=)



Theo däckade under bordet =)




Knäppkort i hallen.

Tack allihopa för ett jättetrevligt kalas!

Extra tack till mormor för hjälpen med den goda tårtan och drömmarna =)
Tack mamma för hjälpen med maten och disken;)
Tack pappa o Monica för att ni tog med extra kaffe som jag glömt köpa.

Alla hjälpte till och var så gulliga mot mig igår, tur att jag inte ställde in kalaset! KRAMAR

Kommentarer
Postat av: MiL

Tack själv! Jätte trevligt kalas med massor av läckerheter, särskilt "mormors tårta", mums!!! Bra att du bestämde dig för att ha kalas, det behövde du (vi också, för den delen) efter det deppiga beskedet. Vi älskar dig!

2010-04-18 @ 10:40:28
Postat av: Kamilla

Tack för ett mysigt kalas! Tårtan var himelsk! Hade vart kul me en spelkväll snart..kanske grilla lite oxå! Puss!

2010-04-18 @ 18:04:02
Postat av: liindblaads

Hej :)

Nu e Dom 1o finalisterna klara, kolla omd u blev en av dom :)

om du inte blev det så uppmanar jag dig att lägga en röst på den blogg du tycker borde vinna :)

MVH liindblaads

2010-04-18 @ 20:53:36
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0