Skitdag

Känner mig hur deppig som helst efter att jag var hos läkaren idag. Hon berättade nya grejer som jag inte hade någon aning om. Skulle egentligen dit för att äntligen ta bort min leverfläck i nacken.. men det var visst bara en koll... Fick en ny tid 10 Maj.

Fick iallafall träffa min favoritläkare som är hur duktig som helst! Men hon berättade inte så roliga saker.. hon berättade att sjukdomen kan sätta sig på vissa organ tex lungorna och njurarna och det kan vara farligt, och att jag måste gå på "kollar" resten av mitt liv och måste kanske planera när jag ska bli gravid för att jag kan bli jättedålig då. Tydligen så jobbar mitt immunförsvar emot mig istället för att skydda mig från sjukdomar.

Men hon sa en bra grej och det var att jag såg pigg ut! Tack, har nog aldrig känt mig så här sleten i hela mitt liv!

Kan inte Sahlgrenska skynda sig och skicka en kallelse? Är så segt att bara vänta och få höra massa saker hela tiden utan att fatta någonting!

 

 


Kommentarer
Postat av: kamilla

Stackars dig gumman! Tänker på dig! Puss å kram!

2010-04-27 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0